PhotobucketCan U Feel My HeartbeatPhotobucket

Friday, 21 October 2011

buah kegemaran korang melambangkan personaliti korang

                                           
ok. arini aq nak kongsi skit pasal personaliti seseorang melalui buah kegemaran diorg. so, apakah buah kegemaran korang... jom kite check :P

limau-limauan (termasuklah segala jenis limau,oren dan lemon)*termasuk annoying orange. hoho
*korang cenderung pada warna2 cerah. sukakan cabaran...
*sering dijadikan tempat rujukan dan luahan masalah oleh kawan2, coz kawan2 yakin ngn nasihat dan pandangan korang. 
hanya orang yg rapat je yg mampu mengenali korang lebih dalam.
*suka berehat dan bersendiri untuk seketika waktu..
kawan2 korang berasa senang dan suka luangkan masa ngn korang.
*korang juga suka bergembira dan pandai meluangkan masa dengan sebaiknya dengan berseronok :)



tropika (pisang,betik, kiwi, nanas,jambu,mangga,ciku,belimbing)




*korang sukakan pengalaman2 yang baru
*orang sekeliling korang slalu mghadapi masalah dgn korang disebabkan cara hidup korang yang terlalu aktif.
*korang tak suka bende yang melibatkan emosi korang sakit
*kebanyakannya, korang dapat pasangan yg lebih tenang berbanding diri korang sendiri, dan pasangan korang dapat terima korg seadanya
*korang gemar luangkan masa dengan org yg rapat ngn korang
*punya pendirian sendiri
*xsuka tunjukkan kesedihan
*korang suka ambil berat dan suka berseronok


buah ladang (epal dan pear)



*korang seorang yang kuat,bahkan korang juga mampu memberi kekuatan pada orang lain
*korang xmudah mengalah dan bijak membebaskan diri dari tekanan hidup
*seorang yang mampu berdiri atas kaki sendiri
*gemar mencari ilmu dan berusaha untuk mendapatkan sesuatu
*sering peroleh kejayaan

tembikai (segala jenis tembikai)

*seorang yang murah hati, gemar hulurkan bantuan
*rasa puas dapat membantu orang lain
*memiliki ramai teman rapat
*seorang yang romantik
*seorang yang gigih mengatasi kekecewaan dan kegagalan dalam hidup
*boleh dikatakan seorang yang amat berhati-hati




beri (strawberi,rasberi, anggur, tomato, dan lain2 beri lagi) *kambing beri-beri tidak termasuk ok.

*korang gemarkan party dan keseronokan
*suka gembirakan orang lain
*mudah dapat kawan baru kerana seorang yang peramah
*sanggup lakukan apa saja utk mendapatkan teman yang diingin kan biarpun dengan cara yang pelik
*bercitarasa unik
*sukar dinilai kerana mempunyai pelbagai personaliti dlm diri
*seorang yang unik dan mempunyai keistimewaan tersendiri
*seorang yang berpesonaliti


kekacang (walnut, hazel, gajus dan lain-lain)
*seorang yang 'moody'
*selalu mood berubah-ubah
*tegas lambang keperibadian kamu
*seorang yang degil
*seorang yang setia
*sanggup ketepikan kawan-kawan demi kekasih hati
*seseorang perlukan masa yang agak lama untuk mengenali diri kamu
*simbol diri kamu, kamu seorang yang berpendirian


labu (labu kundur dan lain-lain)
*berpandangan jauh
*sering berperasaan curiga
*mampu huraikan soalan-soalan
*kawan-kawan suka bergantung pada korang dan sikap ambil berat korang slalu dihargai
*tertekan apabila menghadapi tekanan kerja, tetapi lama kelamaan semangat akan kembali pulih dan kamu bersedia menghadapi cabaran2 mendatang
*sukakan pelbagai warna
*seorang yang bersopan santun dan punyai hati yang lembut.

2 comments:

  1. suke sume buah-buahan kat atas..hehe

    ReplyDelete
  2. kire ade pelbagai personaliti ler ni. hahahah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...